nedjelja | 03.09.2006.

Born to be wild!!!

sutra škola...
sretan sam,a i u kurcu zbog toga...
neznam šta mi je cili sam bez života...
slušam metal blues...
sinoć nisan iša vanka...
oču imat normalan život ka i svi normalni ljudi...
fali mi ono nešto...
ljubav voljene osobe...
bez ljubavi si nitko i ništa...
bez uvrede svim mojim prijateljima,ali u mnoge sam se razočara...
na kraju sam shvatija da su mi pravi prijatelji oni za koje nisam ima pojma da me podnose....
svi ste mi dragi i to...
ali jednostavno se nemogu svima povjeriti...
kad tad to procuri...
shvatija sam da mi zadovoljstvo nude samo glazba i brzina...
o visan sam o brzini,motorima i adrenalinu...
to mi je urođeno...
svi moji rođaci i preci su bili motoristi...
svi su se smirili kad su upoznali ljubav...
no postoje 2 vrste ljudi:oni koje smiruje kazna i oni koje smiruje smrt...
ja spadam u ovu drugu...

Motora vozaći

Vozio je brzo,
osjećaj divota,
to je bio dio
prokletog života...

Sa mirisom benzina
i čizmama za boj,
tvrd je kao kamen
sjedao na stroj...

Odupro se nije
porivu i silama
slušao je moć
i snagu u žilama...

U mračno jutro
sjeo je na motor,
osjećao daljinu
i dozivanje mora...

U trenu se cesta
produžila u nebo,
u visinu ga vine,
odnijela ga zora...

I sve dok se
teško kolo vrti
stajanja nema,
strah se povlaći...

Zaustavit ih može
samo staza smrti,
u vjetar odlaze
motora vozaći...

I danas mnogi jure
al malo njih se vraća
more opet zove
paklenog vozaća...

Sa mirisom benzina
i čizmama za boj,
tvrd je kao kamen
sjedao na stroj...

Odupro se nije
porivu i silama
slušao je moć
i snagu u žilama...

I sve dok se
teško kolo vrti
stajanja nema,
strah se povlaći...

Zaustavit ih može
samo staza smrti,
u vjetar odlaze
motora vozaći...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ovo je pjesma koja me trenutno najbolje opisuje...

i evo pjesma koja najbolje opisuje moje gledanje na život...


Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure
And whatever comes our way
Yeah Darlin' go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space

I like smoke and lightning
Heavy metal thunder
Racin' with the wind
And the feelin' that I'm under
Yeah Darlin' go make it happen
Take the world in a love embrace
Fire all of your guns at once
And explode into space

Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die

Born to be wild
Born to be wild

Free Image Hosting at www.ImageShack.us








- 17:37 - Ostavi trag (1) - Ako to želiš na papiru - # -

<< Arhiva >>