utorak | 31.01.2006.

nemorate vo čitati,osim ako ste baš poludili ili nemate pametnijeg posla

DIO I.

PRAVILA ZA KOMENTARE
molim one koji se prepoznaju u sljedečim djelima da prekinu to radit:
1.nemojte se sramit ostavit komentar
2.nemojte se ljutit kad vam izbrišem vaš komentar
3.nemojte mi pričat svoju životnu priču
4.nemojte me tirat da mislim
5.ne pitajte glupa pitanja

ovim zasad završajem ovaj dio posta!

DIO II.

KAKO MI POJEDINCI(TOČNIJE POJEDINKE) IDU NA ŽIVCE!(raspoznat će ona samu sebe)
Prvo mi je rekla da sam joj posla poruku na nesanici,a ja niti imam njihov broj niti mi triba,2.mi pošalje pismo,3.ostavi mi komentar i pošalje poruku da je slučajno došla do mog bloga,4.kaže da je post dobar,da će često tu dolazit,i da će hvala bogu srat po meni,5.šalje mi poruke i svaka završaje da je to zadnje šta sam čuja od nje,i posli opet pošalje poruku,i na kraju 6. i najkomičnije od svega,napisala je pismo di mi je objašnjavala kako nezna zašto sam joj se svidija,ni šta je vidila u meni,da uopće nisam nešto(mislim stvarno,kao da to neznam od prije,točnije,od kako znam za sebe)...
sad vi recite,jeli to zrela osoba...
pa čerce božja pusti me da živim svoj život!

DIO III.

KAK0 SAM PROVEJA DAN...(nebi vam dosađiva,al neda mi se ić leći)
diga sam se u 9 i 40,nakon šta me mater 4 puta došla probuditi,dignem se i ka zombi odšetam do stola u namjeri da nešto prigrizem,al sudbina je tako htjela i ja sam zaspa na stolu...onda mi je mater (opet) poludila kad je to vidila,i poslala me na bus onako mrtvo-umornog u 12 i kvarat,a bus u podne ipo,tako da sam se jedva dogega na vrime,sija i počeja isti neku čokoladicu koju sam naša u đepu,vjerojatno snickers,iako sumnjam da je meni ostalo snickersa...uglavnom,kad sam doša u Grad, mora sam odma na Baldekin i nada se da neće naletit koji stari dida ili baba da ih nebi ušlagiralo kad vide mene račupane kose u majci metallice s kapuljačom na glavi,srce bi ih strefilo i na licu mista samo tup...malo sam poludija(samooo malo),onda me Spale spasija,ima je svoje muzikalije sa sebom tako da sam odma udrija od Systema psycho,to me donekle spasilo od propasti,i malo sam zadrijema na klupi(nisam igra tjelesni,pošto još pijem konjske tablete),tako da sam na vjeronauk doša opušten i spreman za nerede...zlo je proradilo u meni i uništija sam jadnoj časni dan,onda je došla u razred razrednica i nešto pametovala i spriječila me u zločinu...ostatak dana sam bija u svom filmu nesičam se ni kako sam doša na bus ni zašto sam nako rano iša doma,uglavnom sam se u busu pošteno nasmija!zahvaljujući trečašima iz tehničke škole,bareši i pokojoj mojoj izreci cili bus(točnije zadnji dio busa) se smija od kolodvora do kolodvora...onda sam sreja rođake Antu Sudca(niski nabildani konobar,maturant) i Ivana Bulata(medicinara 3. raz.),te Grgača,Leticu za polukrugom i Njušu za šankom u Karote,zapravo art caffe bara Barbina di sam zaigra biljar i učlanija se u novi turnir u bilijaru,ovaj put u parovima,igrat ćemo ja i Sudac...to će biti zlokobni "Duo Sudac", jednom rječju:toćebitizlo!to je više manje sve zanimljivo šta mi se dešavalo danas...

DIO IV.

MALO POEZIJE,BAJKI I ODGOVORA
Mislim, Majo,kako to možeš uopće pitat,možete doći kad god oćete samo ne ujutro,posli podne i navećer...sprdan se,pa dođite jedva čekan...ipak moram se ponositi šta će moje misto posjetiti "The Zvijer" kojoj guma traje CILI dan


Spriječimo ih

Mažu nam oči da ne vidimo,
Govore gluposti dok ne izludimo,
Oduzimaju živote i slobodu,
Još samo fali da nas na kolac nabodu!

Kada dođemo na vlast,
Čisti bijes i strast,
Anarhija će vladati
Fašisti će samo padati!

Daj te nam priliku,
da pokažemo soluciju
ne primamo izliku
ali dajemo revoluciju!

Osjećaš je,
Osjećam i ja,
Sve je već bolje,
Dolazi ANARHIJA!



Sex, blood & boose



- 00:29 - Ostavi trag (16) - Ako to želiš na papiru - # -

<< Arhiva >>